Ke každé permanentce replika dresu IHC Písek!

Abychom se seznámili se strategií klubu po stránce ekonomické, vydali jsme se za jedním z manažerů IHC Písek Stanislavem Malíkem. A ten se k tématu hned rozpovídal. Mimo jiné se v článku také dozvíte, jaké se bude během příští sezony vybírat vstupné a od kdy a v jaké výši se budou prodávat permanentní vstupenky.

V čem spočívá nová obchodní strategie klubu?
„Základem je reálný ceník reklamy na mantinelech, ledu a v okolí ledové plochy. Reklama však obsahuje nejen pasivní reklamu včetně nákladů na ní, ale i „nadstandardní aktivity.“ Pro zajímavost uvádím, že cena reklamy na sezonu 2004/2005 se pohybuje na mantinelu od 40 tisíc korun za 2 m2. Cena reklamy na ledě je o něco vyšší, naopak cena reklamních ploch v okolí ledu je nižší.“

Co jsou však ty „nadstandardní aktivity“?
„Jedná se především o využití webových stránek klubu, kromě loga zde chystáme i krátké prezentace našich obchodních partnerů samozřejmě včetně odkazu na jejich vlastní webové stránky. Aktualizace bude měsíční a realizace proběhne na přelomu července a srpna. Dále jsme uzavřeli dohodu s týdeníkem Písecké postřehy, jejichž součástí bude speciální hokejový dvojlist, který bude zároveň sloužit jako program na jeden či dva domácí zápasy příslušného týdne. Také proto se budou na zimním stadionu prodávat místo dřívějšího hokejového programu Písecké postřehy. A nyní při oslavách získání Stanley Cupu na zimním stadionu se Stanislavem Neckářem budeme naše partnery rovněž prezentovat.“

Plánuje se i využití času v přestávkách zápasů k reklamním účelům?
„Ne úplně, ale vymysleli jsme něco podobného. Plánujeme přiřadit každému domácímu zápasu A-týmu reklamního partnera, který by dostal minimálně dvakrát za sezónu možnost se v tomto programu dle svého uvážení prezentovat v rozsahu minimálně poloviny stránky. Reklamní partner bude uváděn i v upoutávkách rádia Prácheň. Samozřejmě kromě článků se zástupci reklamních partnerů zápasů bude program i jinak reklamně využíván. O tom, že reklamní prostor, který náš klub nabízí, je atraktivní, svědčí i zájem nových firem. Mezi naše sponzory se na letošní sezónu zařadila stavební firma Bartoška s.r.o, MALAFA SERVIS-telekomunikace a TOP COMPUTERS GROUP s.r.o.“

Poslední otázka, která bude určitě čtenáře zajímat, jak to bude letos se vstupným?
"Základní vstupné se nemění ani přes zvýšení daní, zůstává na padesáti korunách. Permanentky na sezónu 2004/2005 budeme prodávat od prvního srpna za 1200 Kč, nově budou zahrnovat i repliku dresu našeho týmu."

Generální podporovatel

Partneři

Partneři ligy